Monday, December 20, 2010

Indahnya Hari ini....

hehehe...camat pagi smue....laporan cuace ina "cerah" ina da kmbali ceria n kmbali snym...hehehe..
ina hepi...trime ksh pd kwn2 yg rsukn dri ina spnjng ina dmam...

ri ni ina nk b'crite tntng impian ina...
nak tau pe impian ina..???
yg pertme : nak tamatkn pengajian plng koman pon ijazah di universiti...

yg kedue  : ina nak beli kerete sndri...(myvi pink cukupla..hehehe..)

yg ketige  : ina nk bine 1 kdi buku cm kdi HARRIS  kat Jusco Tebrau tu...kdi buku favourite aku...x tau npe aku msti nk g kdi tu...bg aku..cm syurga buku..x de had pon kte nk membace...ciap de partition bg kanak2...lengkap jual alat tulis...suasane nye pon da wat aku jatuh cinte... aku mmg  gemar membace...ape2 novel pon or buku...tabiat aku sblm tdo...msti de buku selain bear2 aku....hehehe..(tp mampukah impian ni t'capai....kne lamar ngn ank raje pon...blom tntu de aku dpt tunaikn impian ni...x pela jnji kte de impian kn.... =)

yg keempat : aku nak kahwin pade usia bawah 25 tahun....lau ley umo 21 tahun...hehehe...nk jd cm mak...  kwin mse usia 21 dapat aku umo 22....jd ibu mude....waa...hehehe berangan je...tp dlm mse  skrng ni...x mngkn kot 21 tahun...bf pon xde...urrmm...aku pnh bgtau mak...aku nk kwin pd  21 tahun...lau mak nk crikn pon x pe...aku ikt je plhn kluarge...tp jodoh di tgn Allah...n konsep wedding ala fairytale...hehehe..lau de duit lebehla..

yg kelime  : impian smue pmpuan...utk m'jd seorg ibu....tp skrng ni aku x nk la lg..x sesuai...aku pon  matang lg...hehehe...pd mse dpn...maybe aku b'sdie la...

so... nila impian aku spnjng aku idop....xde spe pon tau...awk je tahu tau...hehe...arap2 smue ni t'laksane...wlpon ade yg mustahil..... =) x slh kte b'mimpi...sbb mimpila yg akn wat kte brusahe nk capai mimpi tu biar m'jd kenyataan... =) ape impian awk lak..???

akhir kte : p/s mak aku yg aku pgang dri dlu :
"prempuan yg baek cme utk lelaki yg baek...n lelaki yg baek cume utk prempuan yg baek.."
that y aku jd  cm ni...utk kbhagiaan akn datang,di akhirat dan slame2nye..bkn utk skrng....
-wassalam-

0 comments: